Emlékszel még Lópici Gáspárra?

Hogyan legyél a hírfolyamban szívesen látott?

Még gyerekkoromban sok gyerekfilmet forgattak Budapest utcáin. Annak idején a Keménykalap és krumpliorr című ijfúsági film egyik szereplője volt Lópici Gáspár, az utca hírmondója. Egész egyszerűen a neve bevésődött az elmémbe, a hangja a mozdulatai és Ővele együtt, amúgy a régi korok filmes hangulata egyfajta benyomásként is.

 Véleményem szerint lehet úgy is lehet ügyfélkört építeni, hogy mindez kellemes élményként rögzüljön a leendő vásárlónkban, így a vállalkozói márkanévhez egy „ilyet szeretnék én is!” élmény  tud társulni. 

Régen azt gondoltam, hogy úgy vagyok jó masszőr, ha mindenkinek a problémáira megoldást tudok nyújtani, méghozzá úgy, hogy ezért a kedves vendégnek semmit se kelljen tennie. De a test és a lélek összhangját mindenkinek saját magának kell rendeznie, hiszen egy külső személy maximum egy átmeneti akkumulátorként szolgálhat, nem végső erőforrásként. Amióta célcsoportot, és koncepciót is váltottam, sokkal hamarabb és sokkal nagyobb eredményt értek el ügyfeleim. Azaz: hálót adok, nem halat. Amíg együtt dolgozunk, én csak a medret tartom, így a siker nem az enyém lesz, hanem közös:)